söndag 22 maj 2011

Sommar, sommar, sommar






Jepp, idag fick vi en riktig sommardag... Stralande sol och med en temperatur som nadde 35 grader var det helt underbart! Till och med lite for varmt om jag far saga det sjalv, men mamma sa att jag inte far klaga... Kunde ju ha varit 13 grader istallet... Det ar riktigt, mamma! :0) Tyvarr sa hanns det inte med att tvatta huset idag for vi fastnade med tradgardsarbete och sedan skulle barnens lilla pool fram och sa var det kort... Resten av eftermiddagen spenderades pa uteplatsen dar jag sog upp alla solen tror jag... Far val se imorgon hur rod och fin man blev... :0) Sedan blev det pizza till middag ute innan det var dags att ta tag i de smutsiga barnen och slanga dem i badet. Nu sover alla och ett fruktansvart regnovader sveper in over Lansing... jag alskar att sova nar det blixtrar och dundrar, men det gor inte barnen... Sa jag gissar att det blir besok i varan sang inatt... Nu blir det natti, natti for min del. Ska upp tidigt imorgon och ga pa Zumba!

God natt!

1 kommentar:

  1. Aww, söta de små liven är :) Vädret var verkligen kanon igår, som tur var gick vi mest i skuggan annars hade jag tyckt det var för varmt med hiking. Det blir så himla kvavt här i Michigan tydligen, det visste jag inte innan jag flyttade hit. Hoppas zumban var kul! :) Kram

    SvaraRadera