tisdag 17 maj 2011

Jag ska på en once-in-a-lifetime-konsert!

Japp, det ar helt riktigt... Jag ska ga och se New Kids On The Block OCH Backstreet Boys pa en och samma gang! Det ska bli helt galet kul! Ni som kanner mig vet ju att jag varit, och lite hemligt fortfarande ar, ett stort fan till bada grupperna. Sa nar min bror namnde att de skulle spela in musik tillsammans blev jag valdigt forvanad men ocksa saklart superexcited! Men att de just nu ar pa turné och kommer hit till Detroit den 16:e Juni var helt galet! Sa jag susade in pa natet, kopte biljetter och nu ar det klart! Jag och Angela ska ga! Vem vet om man far en sadan har chans igen? Ska bli sa himla kul! Det pirrar lite i magen bara jag tanker pa det... Far tillbaka lite av de dar fjortiskanslorna... :0)

2 kommentarer:

  1. Nämen åååh vad avundsjuk jag blev nu. Gillade ju NKOTB så jättemycket när de var stora här i Sverige. Jag gick på högstadiet då.

    Jag och några tjejkompisar köpte biljetter till en konsert men när det visade sig att 2 av tjejerna inte fick gå för sina föräldrar så sålde vi allihop våra biljetter.
    Ångrar det jättemycket idag, att jag inte gick ändå.
    Vilket minne det hade varit haha

    Lille Joey var min hemliga förälskelse.

    SvaraRadera