lördag 7 maj 2011

Lugn lördag

Oj, jag forsvann visst fran bloggen igar... :0) Sa blir det nar man fastnar i stad trasket och inte kan komma loss... Men rent blev det i alla fall... Jag hann till och med med att laga en riktigt smaskens middag med recepten jag hittade pa Food.com. Shit, vad gott det blev! Ungsrostad blomkal med vitlok och sa de dar super, duper goda svamparna fyllda med krabba! Mmmmm, helt gudolmligt! Recepten kommer upp har snarast, det lovar jag... For detta maste ni bara testa! Ha nu en trevlig lordag och glom inte att halla tummarna for Camilla pa Mammabloggalan! Yay!!!

1 kommentar:

  1. Har du inte hört talas om SWEA? Oj oj, googla genast! Jag fick tips om det av en annan bloggerska, det finns i de flesta stater. Du kanske till och med har möjlighet att åka till Canton för lunch på tisdag? :D

    SvaraRadera