måndag 16 maj 2011

Kvällsbesök hos Meijer...

Nu har vi antligen kommit hem fran en LÅNG dag i Detroit dag vi var och halsade pa "Thomas & Vanner". Bilder fran dagen kommer upp imorgon, det ar for sent och jag ar for trott just nu... Vi kom tillbaka till Lansing vid 22-tiden och carlos tog med sig barnen upp och de gick och la sig (han ska ju trots allt upp igen kl 04:00)... Sjalv sa packade jag ner min kupongbok i vaskan och susade ivag till Meijer for att storhandla... Det ar det positiva med att de ar oppna 24 timmar... Det tog mig 34 minuter fran dorr till dorr nar jag var helt sjalv... Hande det varit jag och 2 barn, hade det latt tagit 3 ganger sa lange... Och med mina kuponger s sparade jag 7 dollar pa kattsanden jag kopte, plus att priset var nedsatt med 3 dollar... Inte illa alls... Nu ar alla varor undanplockade och det blir sangen aven for mig...

God natt!

1 kommentar:

  1. Jag ska till Meijer idag och storhandla men jag har inte sorterat min megahög med kuponger än så vi får se om jag orkar leta mig igenom den först. Vad jobbar Carlos med om han måste upp så tidigt? =O

    SvaraRadera