torsdag 26 maj 2011

Isabellas forsta dag!

Jisses vilken dag det varit! Busy, busy, busy... Forst var det lamning av Alex pa terminens sista forskoledag... Han tog med sig blommro till froknarna ocksa som de uppskattade... Sedan var det dags for Isabella att spendera hennes forsta dag pa sin forskola! Sa spannande! Carlos och jag var med i nagra timmar i bakgrunden och hon tittade bara at varat hall ibland... Vi smet ut for att fylla i lite papper och hon markte ingenting... Nar det var klart sa gick froken in och sa till Isabella att mamma och pappa strax kommer tillbaka... "Ok" var allt hon sa och fortsatte att leka... Jaha? Jag kande mig nastan lite oviktig for en stund, men insag att det var val bra det att hon inte borjade skrika hysteriskt... Sa vi for och hamtade Alex, gick och at lunch och hamtade upp Isabella runt 14:00. Hon tog pa sig sina stovlar, tog sin jacka och ryggsack och sa "Bye, bye"... En mycket lyckad dag maste jag saga... Nu blir det bara att arbeta i nagra timmar och sedan hem och mysa med de mina i hela 4 dagar! Langhelg! Harligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar