torsdag 2 juni 2011

Filmtips - Eat Pray Love


Har kommer ett filmtips fran mig... Nu for tiden sa blir det inte sa mycket filmtittande for mig, forutom tecknade filmer da... :0) Jag och Carlos brukade kallas "Paret som sett alla filmer"... Nu ar vi glada om vi far se en film nagon gang over huvud taget... Vi har On Demand pa TV:n vilket betyder att vi kan se alla nya filmer nar vi vill, men vi brukar mest somna mednas vi tittar igenom alla trailers... :0) Men igar kvall nar jag kom hem fran jobbet (lite tidigare an vanligt) sa borjade precis Eat Pray Love... En film med Julia Roberts dar hon ar nyskild och reser runt varlden for att hitta sig sjalv... En helt underbar film! Plus att varan egen Tuva Novotny faktiskt har en stor roll som en svenska i Italien! En kul liten bonus... I alla fall sa ar det en underbar film och jag rekomenderar den starkt! Passar utmarkt bade for mammor och pappor... :0)

2 kommentarer:

  1. Åh, den filmen har min syster pratat väldigt gott om, men vi har inte sett den än. Det kanske får bli vårt kvällsnöje när Viggo somnat idag :) Trevlig helg ! kram

    SvaraRadera
  2. Åh den är fin!

    SvaraRadera