fredag 17 juni 2011

Vilken konsert det var!


Wow! Kom precis hem och ar sa uppe i varv att det finns inget hopp om att sova annu i alla fall... Jag kan inte sluta le! Vilken show! Vilka suverana platser vi hade! Och vilket "once in a lifetime" ogonblick! Helt fantastiskt! Lovar att lagga upp bilder sa fort jag far ordning pa dem... Har nagra riktigt bra... :0)
Det anda som fattades var mina tjejer... Det hade gjort hela kvallen... Ni vet vilka ni ar och hur tjusiga vi var nar vi sag NKOTB i Stockholm for nastan 20 ar sedan... :0)
Nu ska jag kaka lite Taco Bell och titta igenom mitt fina programm som jag kopte... :0) Sedan ska jag forsoka fa lite somn for att ta barnen och traffa Jace och Amy imorgon...

Ha en bra dag!

3 kommentarer:

  1. Nu blev jag avis bigtime. För var det iofs Scandinavium som gällde, parkett och hes hals. Men oj oj oj!!!!

    SvaraRadera
  2. Tänk om jag fick vara där med dig! Vilka minnen vi har från den tiden. Kommer du ihåg pappershuset vi byggde där du bodde med Jordan i ena flygeln och jag bodde med Joey i den andra :-) Kram Annakarin

    SvaraRadera
  3. Oh, det hade jag glomt!! Hahaha! Kommer du ihag vardens langsta fan-brev? Ska se om jag hittar det nar jag kommer hem till jul... :0)

    SvaraRadera