onsdag 29 juni 2011

Jag har fastnat...

... for Twilight... Den senaste manaden har jag lyckats att se hela Twilight Sagan och blivit kar i historien... Vilket betydde att jag inte kan vanta till November innan jag kan se fortsattningen... Sa jag gick ut och kopte boken! Sa det ar det jag gjort den senaste veckan, last , last, last... Det ar det som ar sa fantastisk med mitt jobb... Dod-tid=fritid... :0) Sa den senaste tiden har vi varit slutsalda pa jobbet, vilket faktiskt betyder att det ar ganska langsamt... Det i sig betyder att jag har kunnat sitta och lasa pa abetstid! Fantastiskt! Men tyvarr idag sa ska jag trana en ny anstalld, vilket betyder att jag absolut inte kan lasa min bok... :0( Men det ar smallar man far ta... Inte alla kan sitta och lasa och fa betalt for det...

2 kommentarer:

  1. ja gud, böckerna är helt fantastiska! jag sträckläste alla på 2 veckor, kunde inte slita mig :)

    SvaraRadera
  2. En kvinna som är galen i de gayiga vampyrerna? How rare...

    SvaraRadera