måndag 6 juni 2011

God morgon!

Jisses vad trotta vi ar... Gardagens trip till Cedar Point var helt fantastisk, men vi kom inte hem forran 02.00... Ungefar 4 timmar senare an planerat... Sa kan det ga nar man har roligt... :0) Stackars Carlos fick sova i bilen pa vag hem och fick sedan 2 timmars somn hemma i sangen innan han skulle upp och jobba... Stackarn... Sjalv sa kommer resten av dagen innan jobbet anvandas till att tvatta... Hann ju inte tvatta nagonting i helgen sa nu ar det nastan slut pa underklader...
Ska forsoka titta igenom och bearbeta bilderna fran gardagen nar jag ar pa jobbet i kvall, sa de kommer upp sa smaningom... Men oj, vad roligt vi hade!

Tjingeling!

3 kommentarer:

  1. Vad bra att ni haft en kul tripp, ser fram emot att se bilder! Vad tog du din bild på dig själv med? Mobil, digitalkamera, datorn eller vad? Jag gillar det filtret du har, som ur ett gammaldags fotoalbum i färgerna typ :)

    SV: Ja jag tar beställningar men jag tycker det är lite jobbigt ibland haha...jag fick till exempel en beställning på en stor, knallröd sjöstjärna för ett tag sedan och för det första så är det skitsvårt att göra sjöstjärnor och för det andra hade jag ingen blodröd färg hemma och den var slut i affären också.

    Så jag försökte ändå och stjärnan blev brun-orange-röd och inte alls bra så jag skäms för den och vill inte sälja den nu! Så där försvann en del tid och material, jag säljer liksom inget som inte är bra. Det är mycket lättare för mig att göra smycken utifrån vad jag själv känner för en viss dag, och om någon gillar det och vill köpa det så fine :) Men jag har gjort en hel del smycken på beställning och oftast blir det bra men sjöstjärnan var ingen hit alltså hehe...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tog bilden med min iphone... Appen jag anvander ar Instagram som ar gratis och ger dig ungefar 15 olika filter/ramar att publicera direkt pa Facebook, maila etc. En helt klart favorit i App-varlden! :0)

    SvaraRadera
  3. Nice, jag måste ladda hem den! :)

    SvaraRadera