måndag 27 juni 2011

Midsommar i Lansing



Det blev mycket lyckat maste jag saga! Jag hade kopt sill och rakor (frysta saklart) pa IKEA och hittade till och med nagra svenska ol nere i kallaren sedan mamma och pappa var har sist! Ljuvligt! Hade aldrig kopt de frysta rakorna pa IKEA forut men maste saga att jag var mycket nojd! Smakade precis som hemma! Lite tuggigare bara eftersom de inte var farska, men vad gor val det? :0) Alex at nog mer an nagon annan och det var "Mmmmm" for varje tugga... :0) Rakorna har ar inte goda alls, sa det var lycka helt i sig... Det blev tyvarr inga kransar, for jag kunde inte hitta nagra bra blommor att binda med... Kanske nasta ar... En fin bukett blev det i alla fall... :0)

1 kommentar:

  1. Mums....jag måste köpa räkor nästa gång jag är på IKEA!

    SvaraRadera