torsdag 16 juni 2011

God morgon?

God morogon? For er antagligen, men inte for mig...
Blogger funkade inte for mig alls igar sa darfor blev det inga inlagg...
For mig ar det godnatt, men tyvarr sa kan jag inte sova... Jag har ju min stora konsert att ga till imorgon och av nagon anledning sa kan jag inte sova... Vet inte vafor jag ar nervos... Jag kanner ju inte killarna direkt, men samtidigt sa kanns det som om det ar nagot som jag maste gora... Jag alskade NKOTB sa himla mycket under mina tidiga ar att det kanns som om i kvall kommer cirkeln slutas... Tank att jag spenderade sa mycket tid och pengar pa dem for sa lange sedan och nu, som mamma, kunna fa se dem igen... live... Och Backstreet Boys ar bara en bonus med tanke pa att jag sag dem pa konsert med min bastis Juliana en massa ar sedan och tycker att dem hanger med NKOTB hel fullt... Sa nu ska jag forsoka att fa lite somn sa att jag ar redo att digga imorgon...

NKOTBSB 4-EVER! :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar