onsdag 6 april 2011

7 nya barn

Nej, jag ska inte ha 7 barn till... Det vore forargligt... Detta ar namligen antalet barn som har fotts bland mig och mina narmaste tjejer hemma i Sverige sedan jag var dar sist julen 2008. Isabella ar den aldsta av den gruppen barn for hon foddes ju bara 1 1/2 manad efter att vi kom hem... Helt galet att 5 tjejer lyckats ploppa ut 7 barn pa bara 3 ar! Ska bli sa kul att se alla nar vi aker hem igen denna julen! Jag langtar sa! Vi far val hyra en lokal eller natt for att fa plats med alla barnen med tanke pa att det blir en total av 11 barn! Jisses Amalia... Sedan sa ar det ju Camilla och hennes barn ocksa som det skulle vara sa kul att hinna traffa. Manga barn blir'e...

4 kommentarer:

  1. Oj hjälp vad många barn!

    SvaraRadera
  2. Du... It´s a deal.. vi måste ses...
    KRAMEN

    SvaraRadera
  3. Vi längtar med, och vi står gärna för "lokalen" ;-) Tänk att varandras småsessor har vi inte ens träffat. Men det är ju bara 9 månader kvar till jul :-)

    SvaraRadera
  4. Vilken babyboom det varit där, hihi! Tycker Loppan här ovan var för gullig i sin outfit, ser ut o vara en glad skit. :-)

    Kramar!!

    SvaraRadera