torsdag 7 april 2011

Nu har jag gjort det!

Nu har jag signat upp mig pa MyFitnessPal!! Det ar ett program som nagra av brudarna pa jobbet borjat med och har bara positivt att saga om. Det ar ett satt att helt enkelt halla koll pa vad man ater och lattare ga ner i vikt. Sjalv hade jag tankt att ga ner nagra kilon som man lagt pa sig under vinter och detta verkar som en bra losning for mig. Har forsokt sjalv och det har val gatt sadar bra i och med att jag borjade trana, men jag ater sa himla daligt! Tror detta kommer att hjalpa for man far ett visst antal kalorier att ata varje dag (beroende pa hur mycket du vager, vill ga ner, tranar osv) och sa registrerar man vad man ater pa sidan och aven nar man tranar. Sedan sa kan man aven bli kompis med andra pa sajten och hjalpa varandra och pusha. Nastan lite av Facebook for folk som vill ga ner i vikt... :0) Ska bli kul att se hur det gar...

2 kommentarer:

  1. Smart sida det verkar vara om man vill ha koll. :-)

    Ja visst är båda fina men nu har vi lagt beställningen på kakelkaminen så vi får stå på oss att de fixar nya ritningar, jag menar hur svårt kan det vara?

    Önskar en fin start på helgen, kramar!

    SvaraRadera
  2. jenny "Josef" Hiller8 april 2011 kl. 11:18

    åååå en sådan hade jag behövt!

    SvaraRadera