lördag 30 april 2011

Tjusig sko

Det hade lovats sol, men den kom aldrig... Men det ar i alla fall hyffsat varmt, sa jag bklagar inte. Barnen och jag har varit ute ett antal timmar och njag lyckades grava fram denna sko-kruka igar som koptes for nagra ar sedan och som nu ar pa jakt efter en ny blomma.... Far val se vad det blir... Jag hann aven med att mala hela verandan sa nu ar den redo for sommaren! Var lite jobbigt med tanke pa att jag hade tva sma assistenter runt benen hela tiden, men det gick bra... Nu sover Isabella en svang (hon var sa slut att det gick helt galant utan "bibbi") och Alex tittar pa Sponge Bob (vad annars?)... Sjalv ska jag inta en stol med en ol i handen ute a altanen...
Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Åhhh va snygg den var! *vill ha*vill ha* vill ha* Undras om den går att få tag på i Sverige?
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Riktigt cool kruka faktiskt!

    SvaraRadera