torsdag 14 april 2011

Jag har fått en award!

Det ar fina Marie som har givit mig denna fina award! Det ar alltid kul att kanna att det finns folk darute (forutom mamma och pappa) som faktiskt upskattar min lilla blogg... Jag ar hjartligt tacksam!

Med detta vill jag ocksa dela med mig av detta award till 3 av mina favoriter. En av anledningarna till att jag valt just dessa 3 ar for att de alla tar de vackraste och mest inspirerande foton! Sedan jag kopt min nya kamera sa har jag sjalv namligen fatt ett helt annan sug for fotografering. Det ar ju sa mycket roligare att fotografera nar resultatet faktiskt blir bra! :0) 

                  maybe*mej      Happy Days      Linda Griffin

Tack for er inspiration!

2 kommentarer:

  1. Tusen tusen tack!! Vad glad jag blir :) Tack för dina fina ord om mina foton, vilken bra start på fredagen! Stor kram ♥

    SvaraRadera
  2. Åh gulle dig så rart, tack det varmaste! Ska lägga en påminnelse att föra den vidare. :-)

    Kram och trevlig helg!!

    SvaraRadera