tisdag 19 april 2011

Hos doktorn... och hem igen...

Jisses Amalia! Trodde aldrig vi skulle komma fram! Jag som normalt ar sa duktig pa att hitta ratt akte HELT vilse pa Lansings gator! Slutade med att jag fick ringa till doktorn och be om ursakt for forseningen och forsoka att fa lite hjalp att hitta dit. Hjalpen var si sadar och till slut fick jag ringa Carlos som fick lotsa mig direkt dit jag skulle, for detta ar hans stad och hans gator...
Val framme gick alting bra och vi fick papper paskrivna som vi skulle... Sedan var det bara att hoppa in i bilen och aka hem igen. Det var lite lattare forutom att vagen var avstangd precis innan vart hus sa det var bara att kora runt nagra extra varv innan vi ANTLIGEN kom hem! Nu sover loppan och jag och Alex ska mysa lite pa soffan innan det ar dags att ga till jobbet...

P.S. Bilden togs i vantan pa doktor och var det enda ogonblicket dom satt stilla... :0)

1 kommentar:

  1. Oj vilken pärs. Tur att ni hittade rätt till slut. =) Tack för den fina awardsen som du har gett mig.=) vet att du frågade om vad jag jobbade.. Vet ej om jag svarade på det.. Jag jobbar i allafall som marknadsassistent (Nu är jag min egen chef också tills vi får en ny) på Vann Spa hotell och Konferens samt för Smögens Havsbad. Himla kul jobb med varierande uppgifter. innan satt jag på bokning för konferens. Vi har haft jupiter som bokningsprogram men har nu gått över till hotsoft. Ja så ser mitt liv ut. Idag har jag varit på jobbet i 13 timmar och har varken sett man eller barn på hela dagen. Så då är det tur att man har ett roligt jobb. Men snart är det påsk och då äntligen ska det bli lite ledigt. Hur kom det sig att du flyttade till usa.. träffade du någon där?
    Vi är ju ibland på Longisland och runt new york och Hartford.. Min svärfar är i usa just nu i deras hus i Florida.. Längtar dit... Kram på dig

    SvaraRadera