söndag 3 april 2011

Min tid & min plats

Idag fick jag lov att ha lite tid for mig sjavl ivag fran bade arbete, man och sjuka barn... Det blev helt enkelt en svang till Meijer (mataffaren) helt sjalv. Kanske inte sa lyxigt direkt, men det racker for mig. Att bara fa ga runt dar mellan rader av mjol, pasta i alla de mojliga former och konserver av alla de slag... Rensar sjalen lite faktiskt... Men det basta var anda nar jag kom hem, oppnade dorren och fick varldens storsta kram av Alex! "I missed you mamma!" Oh, vad det varmde...

1 kommentar:

  1. Hihi, jag brukar med smita ned till mataffären när jag behöver lite egen tid. ;-)

    Tack, ja det var en underbar resa o lyx att få bo i en taksvit.

    Huset vi bygger ska stå klart i slutet av sommaren, spännande o roligt! :-D

    Hoppas din vecka börjar fint, kram!

    SvaraRadera