onsdag 6 april 2011

Ännu ett roligt projekt

Idag ska jag forsoka att borja "Projekt Grekland 2010". Det var ju nagra manader sedan vi var dar nu och man tycker kanske att detta projektet redan borde varit paborjat och avslutat... Men icke det... Ska forsoka att gora fina sidor av hela avantyret till barnens scrapbooks, for ett aventyr var det verkligen... I alla fall hemresan... huvva... Sa idag till jobbbt har jag tagit med bilder och allt annat roligt och ska forsoka fixa till nagot fint. Sager det an en gang: Jag alskar mitt jobb!

2 kommentarer:

  1. Attans vilken lyllos du är! Vill också ha ett jobb som man kan scrappa på!! =)

    Ska bli kul att se resultatet!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Hallå!
    Kul att du hittat till min blogg och tack för kommentaren. Jag kikar runt lite här hos dig, hopas vi hörs igen.
    Må så gott!
    //Karin

    http://blogg.mama.nu/mammak

    SvaraRadera